Fundes per cotxet!!

Fa dies que vull escriure, però entre una cosa i un altre, aquesta entrada se m’ha resistit!

Doncs sí! He descobert una pàgina que quan la vaig veure me’n vaig enamorar a l’instant! Jo crec que totes les mames quan la veieu us encantarà!! És una petita empresa de Barcelona que sense voler-ho van començar a fer fundes i sacs per cotxets amb teles xulíssimes i que ara està triomfant!!

Jo només us animo a que visiteu la seva pàgina i segur que us encanta!!

Per cert nosaltres, des de la Central de Manualitats, aviat programarem tallers on aprendre a fer fundes per cotxet i altres complements!! No deixeu de llegir-nos que aviat us informarem!!

Fun*das bcn

Anuncis

Quant a lacentraldemanualitats

La Central de Manualitats és un espai on es desenvoluparan tallers manuals, és un espai obert on tothom podrà deixar còrrer la imaginació i a través d’uns patrons desenvpolupar la seva peça. La Central serà un espai per petits i grans, ja que podràs portar els més petits de casa a passar una estona amb grup i fer una activitat entre mare i fill.
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

